45min till Nationella

Så, nu sitter jag på skolan, nu är det 55min innan NP börjar. Jag är inte speciellt nervös innan men inget jag längtar till heller.  Jga menar, det är ju bara göra sitt bästa, något mer kan man inte göra. Det är bara hoppas på att allt man lärt sig och kan räcker till att klara av provet. Jag tror knappast att jag kommer få mer än VG, men jag förutsätter att jag får VG. För om jag inte får mer än VG så är det lungt, men om jag skulle få G skulle jag bli besviken. Men om jag mot förmodan skulel få MVG, ja då blire fira, ja, en glasss eller nått.

Nu är det 49min kvar, förnstret är öppet precis vid mig och solen skiner in så det är as skönt! Jag tror inte att jag kan få en bättre start på det här NP:et. Har en drickyoghurt i väskan som jag längtar efter att dricka, men det får bli senare.

Nu är det 46min kavr och jkag ska kolla runt lite på internet innan jag måste stänga av datorn.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0