Halt vid bussen

Shit asså, sitter på bussen nu, mamma är i Bollnäs lr om det var Söderhamn...Hon håller på och startar nått nytt system på alla Nordea banker. Så jag var tvungen att kliva upp typ 40min tidigare än vad jag brukar. Men jag gick och la mig typ 22.00 igår så jag var hyfsat utsövd imorse. Men jag trodde att jag hade ställt klockan med det hade jag inte. Så Alexandra kom in och bara fråga om jag hade klivit upp men det hade jag ju inte.


Men hur mycket snö är det inte då?! Det är ju satt man vill ligga kar i sängen och dra täcket över huvudet! Lite deprimerande är det iaf! Men när jag skulle gå till bussen var det typ AS HALT!! Jag tror jag sträckte mig typ 4ggr. Inte riktigt, men när jag var typ vid busshållplatsen så trodde jag att det var ganska gångbart men icke! När ag mist anar det gör jag typ en bakåtvolt, nä men jag gjorde en såndär man ser på film, när fötterna bara lyfter och man hamnar på rygg. Och det var precis vad jag gjorde. Fötterna for undan och kroppen följde med, jag vet inte om et var tur eller inte men jag landade på väskan (bagen) iaf. Jag gjorde inte illa mig men det första jag tänkte på var "Shit, vad hände med datorn?!" Men eftersom att jag sitter och skriver på den nu så lär det ju fungera.


Nu på morgonen ska jag ha spec idrott, det lär bli som vanligt antar jag. Sen är det naturkunskap, ja det blir väl också som man förväntar sig antar jag. Nu måste jag sluta innan jag missar att kliva av.


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0