Home again

Ja då sitter man hemma igen då. Kom hem från träningen för en stund sen. Det gick väl som vanligt antar jag. Vet inte hur det känns i knäna snart asså, ibland känns det lite och ibland känns det inget. Lite bättre känns det iaf men det bara fatt jag köpt nya skor. De var jätte sköna iaf.

Jag borde plugga lite, lite natur, lite medicinsk, och lite svenska. Får se om jag gör det lite senare. Jag vaknade 7, fatta 7, idag, jag gick och la mig typ 23, kanske lite senare. Men hur kul är det att vakna kl.7 på en söndag på en skala?! jaja, ja gick ner och la mig i soffan en stund och försökte sova en stund. Sen blev det "jordgubbs lisa", lite "bobblins" och "pokémon". Sen komd de andra ner och vi åt frukost.

Ja, jag tänkte skriva nått mer men jag kom inte på/glömde bort.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0