Lassgård på stan

Sitter och kollar på "Game on" på tv. Det är en sak siom är så in i h-vete dumt, och det är att det inte finns något nummer i rutan. Nej det är sant, killer i rutan står och säger "ring, ring , ring, när som helst kommer jag att prata med nån". Men jag fattar inte hur de tänker. Hur ska man kunna ringa in om det inte finns nått nummer att ringa på?!

Jaja, just nu sitter jag i soffan med ohboy i soffan och tittar på, ja, lite vad som helst. Hade matte på morgonen...Ååh så deprimerande, vi fick tillbaka vårt matteprov. Det gick ju inte så jättebra om jag säger så, gu va pinsamt!! Ja, det blev iaf G, knappt... jag pratar helst inte om det:P

Förövrigt, såg en något smalara Rolf Lassgård på stan idag^^

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0