Matte ffs, och allt annat!

Just nu har jag väääldigt lite att göra, lr ja, inget roligt iaf. SItter bara i soffan med Ohboy. Vi slutade såklart efter lunch eftersom att jag inte orkade stanna på ist:en jag borde gjort det eftersom at jag ligger efter i matten. Men jag kan knappast vara ensam. Förr föra veckan hade vi prov och det hade Anne missat i planeringen, satt vi skulle vare på s.218 förra gången, sen missade jag att jobba matte i helgen så idag tänkte jag jobba på ganska mkt. Men först skulle vi ner och lyssna på Pelle Broman. Sen efter det gick vi igenom nån läxa. Så det blev kanske 30min matte om ens det. SÅ det blir mkt plugga matte den här veckan.

men eftersom att jag är ensam hemma och har tråkigt tänkte jag göra lite saker som jag måste göra bl.a. en uppgift om Bensår och nått annat, sen skriva om uttern och försöka skriva lite om nån vetenskaps man till NK. Jag fattar inte hur Pär tänker, skriva om 10 olika vetenskapsmän, Boooring. jaja, jag tjänar innget på att klaga, så nu ska jag vara mogen och vuxen och ta tag i det som måste göras och sen ska jag ta en calippo och tilla på "Totaly Spies"på Jetix ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

svar: Men du skulle ha varit med!! Asmycke barn jue! Så kunde vi ha döpt påsarna som sist. ;P

2008-04-30 @ 20:02:47
URL: http://johannaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0