Nationella

Ah, shit vad tråkigt jag har just nu! Vet inte vad jag ska ta mig till typ. Just nu har vi engelska, och vi ska tydligen träna inför Nationella. jag tycker att det är ju Jä*la överskattat, träna inför nationella?! Visst det kan vara bar att veta hur det ska se ut. Men att träna på att skriva en uppsatts är ju helt absurt om ni frågar mig, det kommer ju endå inte vara samma tema. Nationella är ju endä ingetting som kan påverka betyget,s ka iaf inte det. Ja, jag tycker det är överskattat helt enkelt. jag lär nog göra nån del men inte uppsats skrivandet, onödigt att slösa på energi, dettutom när hon inte hinner bedömma dem.

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

jo de påverkade mitt betyg i 9an :/

2008-04-12 @ 17:36:25
Postat av: Cicci

tyvärr påverkas betyget av NP för en hel del, bl.a på våran skola -.-
trevligt med en kille som bloggar förresten ;)

2008-04-20 @ 18:54:25
URL: http://lifeofcicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0