Sitting on the bus...

Ja, just nu sitter jag på bussen hem från stan och ska byta inne i Timrå. Än en gång har jag tagit med mig datorn i onödan. Det är såå jä*la störande asså. Tre dagar har det hände den här veckan at jag släpat runt på dumburken i onödan. Det är speciellt jobbigt om man ska gå på stan eller nått och man måste ha med sig den. Speciellt om man inte har idrott då ligger väskan bara på golvet hela dan. Jag tror att jag ska börja lämna in den på IT supporten. Men samtidigt vill jag ha med mig den hem. Det finne en sak jag skulle vilja ha as mkt, och det är sånna här säkerhetsskåp. Sånna som finns på Centralen i Sthlm, tänkt var skönt det skulle vara om man bara kunde slänga in väskan där när m,an ska göra nått på stan. PERFEKT, det skulle det va! Samma sak inne i Birsta!


Åker på motorvägen just nu och bara längtar efter en glass, eller dricka. Gick och letade feter en speciell på stan men jag hittade den inte. Nu måste jag sluta annars hinner jag inte kliva av på hållplatsen. Jag skriver säkert mer när jag sitter på bussen till lagga.
 



Nä, det blev inge mer...

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0