Smurfarna vara eller icke vara

Ser på "Power of ten" Med Mikael Torving.

De som tävlar ska gissa hur många procent ut av svenskarna som tycker/vet/vill/skulle/har en viss sak. Och då kom det upp en rätt, ja jag vet inte om det var intressant men... Frågan var: Hur många av svenskarna tvättar händerna efter toalettbesök? Asså, vill man veta det egentligen?! Det vore ju kul att veta att 100% gjorde det. Men svaret var 81%, visst, det är ju jättemånga men tänk tvärt om! 2 av 10 svenskar tvättar inte händerna efter toalettbesök. Det får ju en att vilja gå med plasthandskar när man går ut, om man äns går ut. Jag tycker det är lite läskigt. Jaja, lika bra att inte tänka på det tycker jag.

Sen kom det en annan lite rioligare fråga: Hur många utav svenskarna äger en smurfhits skiva? Jag trodde seriöst typ 30-40% Men tydligen hade jag fel...det var ynka 12%, jag menar, jag har en smutfhits skiva!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0