Inge mer?!

Japp japp...ja, vad är det för fel. eller, jag vet inte om det är nått fel men jag vet inte vad jag ska göra.

Nu har det än en gång blivit sådär som det brukar bli...Jag har gjort mitt dagsbehov på nätet, kollat en blogg, varit in och läst på Suf kollat Bdb och nästan spelat ett online spel...Ja, det är vad jag brukar göra (jo, och logga in på msn). Listan är inte speciellt lång vilket gör att jag gör mitt "behov" på kanske 10-15min. Sen kommer jag till det jag så ofta berättar för folk och hoppas på någon typ av respons, funkar oftast inte så bra, jo, nämligen att jag drar den där (som jag tror är) roliga repliken "Sen när jag gjort det sitter jag bara och stirrar på skärmen och tänker, jaha var det här allt, och sedan stänger jag av datorn". Men faktum är att det är så, jag hoppas på at nått ska hända, men det gör det inte... *SUCK*

Datorn är inte så rolig som jag hoppas på, det är bara att inte se...Men jäkligt tråkigt är det!! Nä, Datorn har bara varit en såndär fluga som man snackade om förrut, ni vet sånndär Pokémon och Gogos och allt var de var. Grejen är bara att Datorn varit en ovanligt lång fluga?! Jo, så är det, det är bara att inte.

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

haha jag hålller meed. Hurru jag har tråkigt. kom och va med mig!



hurru vad sägs om att åka till sthlm över en dag och shoppa lite med daniel?!? vi kan boka biljetter på tradera? 10 kr tur & retur till sthlm ::):):) huh huh, va säger doooo??!?!?

2008-08-09 @ 13:03:09
URL: http://jssw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0