OS liksom

Hallå hallå

Just  nu sitter jag och tittar på OS, vad annars liksom. Ja, vad ville jag säga med det?! Näe, inget antagligen jag ville väl bara verka lite märkvärdig eller nått.


Nu Ropar mamma och säger att vi ska åka iväg och köra lite. Nu har jag verkligen kommit igång med körningen och det är skönt att vara igång!! Igår var första gången jag körde på "riktig", det som var annorlunda var att jag tyckte att vägbanan var ovanligt smal *HAHA* Men man vänger sig nog, förrut tyckte jag t.ex. att det gick fort när man körde 50km/h. Men inte nu längre eller ;) Jag menar...nu är det ju bara drygt 5 månader kvar tills det ska ligga et körkort i fickan, så nu blir det körningnästan varje dag!


/E


Kommentarer
Postat av: Ida ( jessicas kusin)

Ja det är bra. Själv har jag inte kört någonting :S , inte ens lämnat in papprerna så känn dig inte stressad det finns folk som ligger ännu mer efter ;)

2008-08-16 @ 19:23:00
URL: http://lilleida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0