Fingertoppskänsla, kanske?

Fan, asså...

Jaa, fan, det äär det enda jag kan säga om höjd finalen. Det är såå tråkigt att det ska gå såhär för Stefan, nu när han tänkt lägga av. Jag ska inte säga att jag kände det på mig, att det skulle bli en flopp, men nått sa mig att det inte skulle gå så bra som alla sagt och trott. Om man ser över hela OS, så har det ju inte gått jättebra för Sverige. Visst, Emmas och Gustavs silver är inte dåligt alls (vem tog det 3.e?) Sen har vi ju Aras brons, men det är inget jag sörjer, det skulle vara Ara som skulle kliva högst upp på pallen och hela världen skulle få höra "Du gamla du fria". Men varför käns det som en stor flopp då?!? (just det, tennis-dubbeln är ju det 3:e) Jo, det är därför att alla skruvar upp förväntningarna så högt att det nästan är omöjligt att uppfylla dem! jag skulle aldrig i livet vilja vara i Stefans kläder, den press han får av alla är ingen värd! Så fort någon gör ett bra resultat eller bara en bra indikation till att kanske, kanske kunna göra nått bra i OS. Ja då, DÅ överrörs med frågor och vad de förväntar sig vad andra förväntar sig, hur långt de tror att de kan gå, hur långt andra tror att de kan gå och mycket, mycket mer!! Låt de tävlande vara ocg låt dem konsentrera sig på sin sak och skruva inte upp förväntningarna så högt, det gör bara en hel nation besvikna. Det är inte idrottsmännen som sviker och utan det är massmedia!!

Kolla det här med Sanna Kallur! Kan de inte har lite fingertoppskänsla och vara lite finkänslig?! Hon har nyss misslyckats med ett lopp som hon knappt hunnit förbereda sig för pga skador. Sen visar det sig att hon var för snabb/taggad, hon faller och landar på huvudet! Tjejen är 24år(?) och killen som intervjuar henne frågar om hon kan blicka framåt, när hon står och gråter, VAFAN ÄR DET FÖR STIL?! Nä, de tävlande borde få välja om de vill gå igenom den där längan med journalister!

/E

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Såg också finalen, så snöpligt! Han va ju långt över då när han rev andra gången. Den där jäkla hälen!

2008-08-19 @ 17:34:01
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0