Rubrik

Hola, Spanska, ni vet!

Jaha, vad har jag gjort dag då...Vankande av ett det var as skönt i sängen? Jo så var det typ, det var så jäkla skönt att ligga där i sängen och jag ville inte göra nått annat än att ligga kvar och sova en stund till, en lååång stund! Men jag kollade på klockan och såg att den var 8.30, vilket betyder att jag om en timme måste vara klar för avfärd. Så jag masade mig upp ur sängen, masade...*HAHA*. Ja, jo, jag la mig i soffan och ville sova lite men tittade på OS islt. EFter ett tag kom mamma och jag sa åt henne att vi borde äta frukost, det gjorde vi, sen vid 9.30 tog jag moppen som inte ville strata, eller jo, den startade men stannde utanför tomten så jag sparkade mig in till sidan av vägen och kände mig lite dum...typ... Träningen gick bra, fick lite ångest och ville inte göra nått alls! Jag ville bara vara bra i knäna och hoppa höjd med Dennis och Lovisa! Det var ett tag sen jag fick "ångest" på träning nu, skönt!

Sen när jag kom hem duschade jag bara och vi åkte iväg till Galtström och åt, det var väl gott antar jag. Ångrade lite det jag valde för det var inte så mkt att äta...Men hallonparfaiten var god! Det var en sak som var lite rolig, efter en stund där såg vi att det kom två kaniner hoppandes och satt sig under ett bord och åt lite gräs. Då kändes det som att det var lute ute på landet
 
Haha, jag måste bara visa mitt super snygga flygplan som jag byggde, av lego, när jag gjorde alexandra lite sällskap. Hon höll nästn sitt löfte i att inte skratta när jag visade det. men bara så ni vet såg Prot.1 mycket värre ut.

 
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0