"Med såhär god senap kan ju till och med du äta senap"

Jahapp...

Idag har jag inte gjort så mkt...vad har jag gjort egentligen (?) Självklart har jag tittat på OS, vad annars liksom. Sen åkte vi iväg till Farmor och Farfar, det var ett tag sen, så jag passade på att köra lite. Påvägen dit skullepappa in på banken vid ica så jag och alexandra satt i bilen med Ohboy, vi måste suttis där i typ 25min, kanska long time! Men under tiden Tänkte tag se lite coll ut och hissa ner rutorna och a, se cool ut när jag satt där i förarsätet. Jag upptäckte snabbt att det inte var nån ide tt försöka. Önvningskörningsskylten gjorde det hela inte så mkt bättre, inte heller med en syrra i baksätet som ligger ner med fötterna upp i vädret *HAHA*

Jo just det, måste bara berätta min sjukt konstiga dröm:

Det var Jag, Daniel och Jessica. Vi var i ett typ lager eller förvaring rum som Suf hade, vad vi gjorde där har jag ingen aning om men Lennart var där (kanslisten) och det fanns massa grejer, främst mat tror jag(?) Men sen fanns det en sjukt stor hylla med massa, massa godis, utgånget dock, men vem bryr sig om det! Sen gick vi mot en rad med massa senap och ketshup(?) flaskor. Då tog jag en senapsflaska och sa typ -"Med såhär god senap kan ju till och med du äta senap" *HA* jag kommer ihåg hur jag tyckte det var en as bra idé, värt ett nobel pris typ och värsta reklamen med.... ja sen gick vi u och satt oss vid ett bord som stod utanför dörrarna, då märkte jag att detta lager låg nere vid Preme i Haga



Ja, tillbaka till verkligheten! När vi kom hem började Alexandra att bygga med lego för att hon inte hade nått annat att göra. Jag bestämmde mig för att hjälpa henne, lr ja, vara där och komma med idéer som jag tyckte var...ja...ganska bra....typ hehehehhehehe. Men efter ett tag blev det as kul! Alexandra kom på att hon skule bygga en motorcykel, men hon märkte snabbt att det bara fanns ett däck, när hon behövde två. Då försökte jag lugna henne med att säga att det kanske bara funnits en, men då kom utbrottet: -"Määään paaaapppaaa haaaar juuuue byyyygt äääännn med tvååååååå sooooom bleeeev assssss braaaaa". Haha, det var så jäkla kul at se hon så upprörd över ett lego däck^^ Jag tror nästan att hon började snyfta lite, men efter ett tag lugnade hon ner sig, men inte jag, såklart, jag skrattade hela tiden när jag tänte på hur komiskt det var! Dagen var räddad 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0