Startris & Bowie

Tajo!

Just nu sitter jag vid matbordet, skriver detta inlägg, lyssnar på lite David Bowie - Rebel rebel och spelar på king.com. Där Spelar jag just nu "Startris", det är exakt samma sak som tetris fast man ska samla stjärnor, men kul, kul!

vad har jag gjort idag då...OS, jo, Jävligt tråkigt med Sanna asså...Men kul med Wissman. Kollat lite på hästhoppningen också, mest för mamma och Alexandras skull. det är så jäkla kul at se mamma när hon tittar på hästsport, hon blir så himla engagerad! Skoj.

För övrigt har vi varit lite i Birsta och kollat på lite nytt porslin. Blev inget, HA, ja, en sak jag inte fattar är att det inte finns Glasskålar, hittade inte det nån stans... Måste kolla igen. Jo just det, Idag ringet det ett 060 nr som jag inte kände igen. Jag svarade såklart (jag är inte nån paranoid sak som tror att det är nån mördare eller nått, inget ont om de som tror det!) Det var nånm från Pichano, där jag jobbade i sommar, och sammtidigt som jag svarade "Okeeej" När hon sa vad hon hette började jag tänkta vad det var hon ville. Det första som kom upp var det där med drogtest/urinprov, *HAHA* precis som om det skulle gett utslag, det närmsta jag varit knark är väl när luktat på mjöl eller gått förbi vänthallen nere på navet inne i stan. Nä, men det hon ville var om min lön, jag hade inte lämnat in nån "skattelapp" som skulle bevisat om jag skulle betala det eller inte. (Jessica, det var nog den lappen alla hade på intro dagen...) Så nu måste jag in till henne imorn och skriva på nån lapp om det, *suck*. Käns som att det skulle vara skönare att låta de dra skatten och att jag skulle få igen den till jul eller nått...

Nä nu! Nu ska jag spela lite till Startris och lite till Bowie sen ska jag gå och lägga mig på min nyinköpta kudde!! Från IKEA

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

ja jag vet. sista veckan jag jobbade där så ringde jag erik, då fick jag både skattepapper och lönpapperet. Man skulle egentligen fixat skattepapperet själv..

2008-08-19 @ 15:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0