Badboy

Tjo

Varför valde jag att ha "tjo" genomstruken?! - För att du tror att du är cool! Hade min syrra sagt...

Vi har nyss varit och ätit hos mormor, gotti gotti, det var ju mat satt. Nä, den var god men mat är nått jag gillar starkt! MAT, mat, mat... Ja...

En sak jag kom att tänka på när jag köde hem var att, jag övningskör för att förtydliga(?), var att jag stör mig nått såå sjukt på personer ibland!! Nu till exempel då. Jag körde enligt hastighetsbegränsnigen(?) t.o.m. lite fortare (badboy). Och sen kommer den där JÄVELN och kör om innan en refug?! Varför?! Jo, bara för att jag råka vara en som övningskör, vaddå diskriminering? Varför, varför, varför var han tvungen att köra om, fans ingen som helst anlidning till att han skulle göra det! Visst, han kanske brukar köra fortare än vad man får men endå! Den händer ju hela tiden! Samma sak när man kör moppe då måste vissa också köra om nära trottoarer och refugar och sånt. Varför har alla så jävla brottom. Lägg av!!

Ja, imorn börjar skolan på allvar, börjar med svenska på morgonen 3h och sen "estetisk verksamhet" i 3h. Det blir nog roligt, det lär nog inte vara full gas på en gång, men EV ska nog bli kul, tror att jag ska välja sång där... *hehehe* NOT! Det skulle jag aldrig våga, men sammtidigt känns det som om det är dags för mig att bli upptäckt! Jag känner liksom på mig att sång är min grej...NOT! Nä, men, det skulle vara skönt om nån bara kom och sa att jag skulle få skivkontrakt om jag ville, och sen bara fet dissa dom ;) Nej, jag vill välja teater/film, det skulle vara skoj, helst film för jag blir så nervös om andra ska se det lajv liksom :P

/E


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ska ha tvärtom i morgon ^^ estetisk verksamhet på förmiddagen och svenska på eftermiddagen.

2008-08-31 @ 23:22:23
URL: http://thsseriksson.bloggagratis.se
Postat av: westholm

ja teater eddan, blir säkert skojj. Jag valde dans. Vi får höras imorrn och torsdag, planera lite. om vi kan åka ner fredag kväll eller så kanske???

2008-09-02 @ 21:48:30
URL: http://jssw.blogg.se/
Postat av: Danne

haha klart du ska ta sång:D fan nu e ja upptäckt, din tuuur!!!:P

2008-09-08 @ 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0