Ååångeest

Gaahh, ja, var på Birsta city idag med mamma. Skulle kolla om det bla fanns någon klipptid men det fanns det ju såklart inte :/ Dåligt tycker jag då, men men. Vi gick bla in på intersport där mamma köpte ett underställ. Sen gick vi in på JC för att jag skulle kolla på ett par jeans, suck, asså jag vill ju men jag får typ ångest. Ja jag fick typ hjälp av en kille där som var schyst och så... Det var nått par som han kom med som jag knappt fick på mig och så höll det typ på, jag provade kanske 4-5 par. Sen sista han kom med var ett på Deisel/Disel skit samma vad de heter. Det först jag tänkte var bara, NEJ, det har jag inte råd med och även om tycker jag att det är dyrt med 1200. Jag ångrar att jag provade det för jag gillade dom:) Men det gör det bara jobbigare, det var sköna snygga och ja, jag gillade dom. Så nu är jag lite i ett dilemma, jag funderar på om jag ska vänta ett tag satt jag liksom väntar ut de och kanska får lite mer pengar, ävenb om jag har så försvinner, lr jo det försvinner lika mkt men jag har mer kvar:) Och om jag väntar ett tag kanske jag inte får lika mkt skuld känslor efteråt om jag dessutom skipopar att köpa annat.  En annan grej som är bra är att jag har ett present kort där på drygt 200, och då är jag nere på 1000, men endå...

Fuck Daniel Edlund Samvete!!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0