All the day :D

Varför skriver jag så sällan?! jag fattar inte det, jag gör ju liksom inget spec när jag inte tränar det blir bara att jag inte gör nått. Så vaför kan jag inte delge andra med detta "inte gör nått". Det ska jag göra från och med nu, det blir ju roligt att titta tillbaka på sen oxå.


Vad skönt det var att böreja sent idag, trodde jag. ja jag ska ta det från början. Klev upp vid 7.22 av någon konstig anledning kunde inte sova längere typ. Gick hemifrån vid 8.55 typ för att gå till Lagga skolan för att kolla om Alexandra glömt sin skid hjälm där. Hon var seriöst helt förstörd igår när hon inte visste vart den var,m asså HELT FÖRKROSSAD, jag har aldrig sett henne sådär förrut, det var inte kul iaf. Men jag menar wtf, det är en hjälm, köp en ny ffs! Aja, det var på skolan iaf, gick ut och satt mig på busshållplatsen och "solade" och tränade på engelka grammatik. Sen när bussen kom åkte jag med den till timrå centrum, bytte där och klev på den som gick från         E4:an Där satt jag och väntade kanske 10min. Sen åkte jag in till stan och skolan.


När jag kom till skolan satt alla och jobbade, det förstod jag eftersom att det var ist och jag hoppat över den eftersom att jag inte hade så mkt att göra. Men sen såg jag att Annica var där och det brukar hon inte vara. Sen frågade Kristina vart jag varit och hon sa att vi hade bytt på lektionerna satt ist var på fetrsmiddagen och engelskan var innan lunch. Jag ba, jahapp, det hade jag missat. Jag gjorde provet som de andra gjort och sen var det typ lunch. Det var korvslats gryta som skulle smaka curry men det gjorde den inte.


Efter lunch satt jag och Hanna i "dungen" på rasten, alla andra bara försvann, de åt nog på BL men min plånka var inte så sugen på de satt. Vi satt där och väntrade på att vi skulle börja, sen fick jag och hanna hämta våra datorer satt vi kunde jobba hon började med scrap booken och jag jobbade med att summera en artickel. Jag blev nästan klar lr helt klar. Sen slutade jag bestämmde jag ocg gick vid kanske 12.50


Daniel och jessica hade bestämt att vi skulle ses på stan 1 satt det passade skit bra för mig. Så jag, Daniel och Johanna träffades vid statyn. Men Jessica kom aldrig, så det var lite tråkigt. Så vi "3" gick till donken och tog varsin glass. Daniel och johanna tog en daim flurry men jag tog en "chochlet chrunch" Min var väl helt okej antar jag. Vi satt där och pratade, gick lite på stan och pratade ännu mer. Sen tog vi bussen hem, men min hade precis gått, den som går till Lagga, så jag åkte till mormor för att alexandra oxå var här. Daniel tog oxå 2:an så vi pratade lite ännu mer där ;) Vi pratade bland annat om att sova på bussen och att han hade gjort det på TB. Sen när han klivit av var jag kanske vaken i högst 5 min innan jag somnade sen sov jag tills att jag skulle kliva av typ, så det var skönt

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

jajag vet!!!! jag slutade ett. men asså jag hade ingen mobil och jag visste inte att vi skulle träffas då och där och allt blev bara :'(!!!!

2008-02-29 @ 17:01:43
URL: http://jssw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0