Ess i rockärmen

jag bordfe egentligen ligga och sova nu men jag orkar bara inte gå upp till sängen, det låter sjukt jag vet, men så är det.

Idag har det inte hänt mkt, hade matte ist först men jag skrev lite psykologi och skulle gjort lite idrott men jag hann/orkade inte. Men jag jobbade på ganska bra endå. Sen efter lunchen hade vi svenska. Vi gjorde inte nått speciellt. Hade lite om noveller, jag och sofia var klara redan så vi opponerade på varandras och sen var vi typ klar. Sen skrev vi en "löp-novell" kan vi kalla det för. Det där när man skriver en mening och en annan skriver en till o.s.v. Sen sa Kristina att vi ska skriva en egen novell. Hon började prata om inspiration men jag visste redan vad jag skulle skriva om. Jag har ju mitt lilla "ess" som jag tar till ibland, men det funkar ju bara en gång/lärare. Gjorde det med Nina på Nationella uppsatsen i 9:an och då fick jag MVG, så vi hoppas på minst lika bra;) Men jag skrev typ inget vet inte varför, men jag tänkte typ at då skulle jag ha så mkt "slötid" näste vecka. Dumt at tänka så jag vet men det blev så.

Imorn ska det tränas igen, känner av nått konstigt på utsida lår, kan vara träningevärk från "pilates" grejen. Vem vet. Jag längtar iaf till SM (sundsvalls mästerskapen) tycker alltid att tävlingar är roliga, även om man inte själv tävlar. MEn det är roligt på olika sätt.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0