ffs & wtf

Det är ju satt man vill grina... Jag var nyss ner och hämtade lite tvätade tröjor i källaren. Och när jag var ner dit såg jag att lite utav mina träningskläder låg där, bl.a. mina tävlingskläder. Jag drog ett finger på dem och det blev ett mörkare streck på dem, de var alltså dammiga. Det är ju FFS hemskt, hur kan det vara såhär. Och förra helgen var det 1 år sedan jag tävlade sist, WTF?! Åh gud, jag det inte bara ta slut nån gång, snälla!? Jag drömme rom att bar vakan uppp en dag och vara, ja, bra. Jag sule bli så lycklig och ja, vara lycklig. För det jag älskar mest utav allt är att hoppa höjd, och det har jag inte gjort på ungefär 9-10månader. Kan ni tänka er det? att inte få göra det ni älskar på så länge? Det kan inte jag, men jag tänker inte på det. Om jag gjorde det skulle jag inte orka med allt. Men jag kämpar på endå! I´LL BE BACK!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0