Förvånad, kort sagt

Haha! ja vad ska man säga, "Häggkvist&Jonsson" den så kallade super duon gick inte vidare till final. Jag fattar ord sammtidigt som jag är lite skadegland är jag sammtidigt förvånad... Jag trodde verligen att de skule gå vidare även om jag satt och ondade lite bara för att liksom. Alla som såg när de ropade upp måste sett att Carola typ bet sig i tungan för att inte visa sin besvikelse eller bara skrika ut: VA?!?! Jag tycker det är såå skönt, jag menar, bara för att hon är Carola ska hon inte ha förtur till finalen och 1:a platsen där varje gång hon ställer upp. Det har varit precis som om hon bara kunnat valt när hon varit sugen på att uppträda i Eurovision song contest.

Men en annan sak som jag däremot nästan är lite arg över är "kebabpizza gänget" wtf hr de där och göra, det är ju bara ett skämt eller?! Jag hade hoppats på Lasse Lindh. Och jag trodde på det oxå, men icke, vi skulle ha vidare nått turkgäng som sjunger om supar och bilfäljar. Det är jag lite putt över...

Men som sagt kan man inte klagat om man inte röstat, vilket jag inte har. Så just där får jag och alla andra skylle oss själva att vi inte röstade på någon annan istlt, främst LL eftersom att han låg närmast. Men han som alla andra "okända" sångre/sångerskor får ju ett uppsving i karriären.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0