Jeans, vara eller icke vara

Det slog mig nu när jag kollade på lite kläder på www.zoovillage.se att det är så jädrans svårt att titta på jeans!

Nu råkar det ju vara så att jag inte gllar att köpa jeans eftersom att det är jobbigt, krångligt, svettigt ja... you name it! att prova dem. Därför dras jag oftast för att köpa/kolla, dessutom känns det onödigt att provat och svattats bara för att kollat på några. om jag provar då tänker jag köpa ett par också, det är inte satt man gör det för nöjes skull!

Men grejen är ju den att om det nu är så krångligt att kolla på jeans irl, då blir det nästan omöjligt att kolla på nätet! Det går ju inte att prova dem! och även om man har sina mått och så är det ju sällan de stämmer överens med de som finns. Antingen är midjan för smal eller innerbenet för långt! Det kan inte vara många som köper på internet, lr jo kanske. Jag skulle iaf inte göra det om det inte var returrätt. tänk om det blir helt fel också står man där med att par jeans man inte kan ha?! Jobbigt läge säger jag bara...

Detta gtör ofta att det blir mjukisbyxor när man ska på skolan av den enkla anledningen att man inte orkar! det är ju så mkt lättare att dra på sig de där svarta mjuka...mjukisbyxor är underskattat säger jag!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0