Roligt kanske...

Idag har det inte hänt mkt...Näe ignet speciellt faktiskt. Började med att vi hade speceilidrott och det var faktiskt kul. Körde lite ben och armar, det var väl varken eller, inte jobbigt eller "ojobbigt". Efter lunchen hade vi psykologoi, det hände inte så mkt där heller tittade på film, igen^^ det är ganska slött men ändå intressant. Idag såg vi en film om en person som var typ sqhitso, lr hon var det, hade 6 personer i sig. Jag tyckte at hon verkade som en rolig person, så ibland undrar jag om det skulle vara kul at vara lite personlighets kluven..Nä det är nog väldigt jobbit men tanken slår en.

Nu sitter jag och tittar på "private practise" det verkar ganska roligt, just nu är det bara nått "intro" till serien. Men grejen är att det är "Criminal minds" som jag osckå vi dse så det blir lite svårt...

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0