Zanna är bäst

Zanna "gästbloggar"

Hejsan, nu när jag endå har tid över bestämde jag mig för att gästblogga i daniels blogg :)   Daniel är ju som sagt speciell, hans röst låter som gollum och han går som sid i ice age! men trotts dessa motgångar är han JÄVLIGT rolig, och då menar jag inte rolig som "nått å skratta åt" utan nått att skratta MED ;) nu ska daniel plugga och jag ska ge upp gästbloggningen ;) men jag kommer att vara tillbaka, i'll be back ;) you'll se ;)



TJARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! /ZANNAPANNAKANNASANNADANNAMANNA


Kommentarer
Postat av: westholm

haha så sant. ;)

2008-02-22 @ 16:10:49
URL: http://jssw.blogg.se
Postat av: Anonym

Sant sant! :D

2008-02-22 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0