17 om 2 timmar

Shit nu är kl. tio i tolv. Vilket betyder att jag fyller år om typ 2 timmar, jag tror att det var 2 jag föddes. Inte för att det spelar nån större roll vilken tid på dygnet man fyller år men... Så när jag vaknar imorn kommer jag att vara 17 år. Jag kommer säkert vara typ en dec längre och känna hur det pirrar i fötterna efter att få trycka på gasen;) Eller nått sånt. Nä men nu har jag inget mer att skriva, det återstår väl bara att gå och lägga sig. Men jag tror att jag ska vara upp lite längre för att inte vara så pigg imorn. Om jag känner mig själv rätt kommer jag valna när de kliver utanför min dörr men det gör det samma.

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är klockan 01.59, så GRATTIS!! :D

2008-01-05 @ 02:00:07
URL: http://johannaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0