40min vandring + återseende

Men skit oxå, inlägget igår försvann, men jag ska ta det som ände igår, om jag kommer ihåg.

Vi slutade tidigt och jag skulle ta bussen hem.  Jag har fixat satt jag kan kolla på turlistan på mobilen. Jag har bara valt vilken buss jag vill ha (t.ex. 631:an) och nu så har jag dess avgångar mån-sön. Och jag såg att den gick en från timrå 12.05, så jag tog en buss till timrå som skulle passa bra. Men det jag inte sett var att den bara gick till Knipan (nästan lika snyggt som horsta^^) och inte enda till Lagga C. Så då tog jag det jobbiga beslutet att GÅ. från timrå kyrka hem till mig, ni som vet hur långt det är vet att det är långt. Men jag började traska på, hade glömt hörlurar så jag kunde inte lyssna på musik lr nått heller. Så jag gjorde det bästa för att underhålla mig själv, ja sjunga. Men jag slutade så fort nån kom i närheten. Både för dens skull och min egen;)
Men när jag kommit så långt som till skolan såg jag att Magnus och Anette var där och vaktade barnen. Så jag gick upp och pratade lite, det var lite trevligt. Men sen efter en stund blev det lite sån här "pinsam-tystnad" så då tänkte jag gå, men då gick anette in. Och du började Magnus och jag prata, han jobbade på skolan under den tid som jag gick där 3:an-6:an och vi "umgicks" mkt då. Så det var kul at träffa han med, inte sett han på typ 4-5år. Trodde att jag skulle "växt ifrån" honom, men näe det kändes precis som när man var 11-12år:D

P.S det tog ungefär 40min att gå hem om jag räknar den tid det tog till skolan och sen därifrån hem.

/E

Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon! Allt väl idag?

2008-01-08 @ 10:46:36
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0