7.16

Men guuud, vad gör man uppe så här tidigt egentligen?! Fattar inte att man brukar kliva upp den här tiden och nu vill jag verkigen inte att lovet ska ta slut! Mamma kom om och väckte mig 7, men endå kännde jag mig inte så trött endå men när jag tänker på hur länge jag brukar känner jag mig trött. Dessutom känner jag mig hungrig, sällan ;P. Men mamma sa att vi inte skulle ät nån frukost innan vi åkte utan att vi ska ta den när vi kommer hem igen. Men tänkt de som måste jobba också, jag tror att det var MQ i birsta som vi skulle till, är det inte öppet där till 8? Aja men säg att det är öppet till 6 då. Då måste personalen jobba från ja säkert 7, eftersom att de skulle öppna 7.30. och sedan jobba till typ 7 kanske. det är ju iaf 12 timmar. Nu kom mamma in efter att varit ute med ohboy det bertyder att vi ska åka.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0