Ål alåvn

Jaha, då var det fredag fattar inte varför jag inte skrivit nått, har väl bara inte orkat. Men just nu sitter jag och kollar på lite hårddiskar till datorn, haha, jag kan typ inget^^ Aja, jag är iaf på skolan helt själv i klassrummet. Vi har egentligen sovmorgon iadg men jag åkte hit för att plugga lite näringslära och för att kunna få MVG i datorkunskap. Tessan sa att jag låg på ett starkt VG och om jag gjorde en viss sak kunde jag få MVG, men jag fattade inte vad hon menade och jag hae bråttom till bussen (som jag endå missade) Så jag åålkte hit för att fråga henne.

Alla andra kommer på ef.m så jag ångrar lite att jag åkte hit så tidigt men annasr hade jag inte fått sjukts. Jaha, nä men nu ska jag plugga lite.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0