Babben - Underbar och älskad av alla

jaha, då var det väl dags att sova snart antar jag. Och jag som hade velat sett Babben på södra idag. Men så blev det ju såklart inte. Men jag hade såå gärna gott och sett det, jag menar, sveriges roligaste kvinna i sundsvall! det måste man ju se! Aja jag förstod at det inte skulle bli så, vi åkte och hyrde en film. Vi hyrde Martina haags kritiker rosade "underbar och älskad av alla" Den var skit kul!

Den handlar om Bella som är skådis, en arbetslös skådis. Hon söker roller hela tiden men får inte, men sen bestämmer hon sig för att sätta ihop ett CV som inte kan misslyckas. Hon skriver bland annat att hon är en duktig akrobat vilket inte alls stämmer med verkligheten. Sen blir hon antagen till en roll på dramaten som Bergman sätter upp och nu måste hon bli en akrobat på 2 månader. Och man får se hennes resa till denna roll.

/E

Kommentarer
Postat av: johan1989

Den filmen är jätterolig, varm o härlig.

Tyckte dock att det är lite taskigt av henne o totalt låsa in han...

2008-01-27 @ 00:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0