Chlamydia och psykologi

Onsdag antar jag eller?!  Just nu har vi medicinsk grundkurs. Men jag är klar med det vi ska göra så jag sietter och ja, skriver blogg. Vi har skrivit om tuberkulos och Chlamydia, det var väl, ja upplysande. Men jag är iaf klar och väntar bara på att lunchen ska börja. Senare idag ska vi ha dans på idrotten "HAHA" med lillfot (hotell&restaurang) kl. 2 och vi får lunch 11.30 så vi har hål i ja 2timmar. Men men man får väl hoppas att dansen blir kul, jag hopaps att jag kan vara med och visa att jag vill vara med på idrotten. 

Senare idag ska jag på träningen det ska bli som vanligt antar jag...Sen måste jag plugga lite psykologi. Det 'är värsta "djupt" lite svårt att förstå nu i början men hon sa att det skeulle bli lättare framöver.

/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0