...En dag som alla andra

jahapp, tisdag en dag som alla andra antar jag. Kom till skolan typ kvart i 8, det var lite små jobbigt. Special idrotten gick väl som vanligt, skönt och segt. Vi gick till hallen och killarna skulle spela fotboll, det kan ju inte jag så jag duschade i kanske 20min och det var sköönt. Sen var det nån skit mysko mat på skolan, bland det äckligaste jag ätit! Sen hade vi svenska det gick bra.

Jag tog bussen hem och försökte läsa lite i en bok vi ska läsa. sen feter ett tag kände jag att jag typ skulle somna så jag la ifrån mig boken. Och sagt och gjort så somnade jag kanske 4ggr, vaknade där jag skulle kliva på (tack du). Jag ba plingade och hoppade av. Sen höll jag på att missa bussen hem till lagga, men jag kom på den. Sen somade jag på den med, vaknade när jag var där jag skulle kliva av. så det var tur att det var en annan på bussen annars hade väl chaffören väkt mig.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0