:(

Nu skriver jag i ett annat inlägg för att det inte ska bli så jobbigt att läsa och mkt att skriva i ett.

JAG ÄR SÅ FUCKING JÄVLA ARG! jag orkar inte med det här nå mer... Det räcker liksom inte med att jag har problem med knäna?! Nu har jag fått ont i ryggen med. För ett tag sen när jag skulle ta fram ett par skor i hallen så gjorde det såå ont, jag trodde seriöst att jag dog eller nått. Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om att det gjort sååå ont! Mamma sa att hon trodde att jag stäckt mig, kan vara möjligt för jag har ingen aning. Men det här hände för säkert 3 veckor sedan, första dagarna känndes det lite. Men igår och spec idag har det blivit såå mkt värre. Jag tog mig knappt upp ur sängen, och det var ännu värre när jag stod och väntade på bussen. det bara strålade och strålade av smärta i omgångar....Vill inte vara såhär mer, vill lämna tillbaka/byta kropp nu.

/E...

Kommentarer
Postat av: Elin

huvva innte kul att ha ont i ryggen... jo det är rätt ok, trött från magsjukan men är nog frisk nu..

2008-01-08 @ 11:57:06
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

jo :)

2008-01-08 @ 12:24:32
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Johanna

tråkigt! Jag hade ju också så i min rygg ett tag men det vart bättre då jag gick till en naprapat. Kanske någon du ska besöka också? :)

2008-01-08 @ 12:31:03
URL: http://johannaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0