Happy or not...

Idag har jag inte gjort mkt vi hade Medicinsk grundkurs. jag skulle haft 3 redovisningar men det blev bara 2, synd va ;) Ena var om fästingar och det anra om högtblodtryck, fästingar har vi varit klar med ganska länge men blodtrycks grejen hade typ inget skrivit, jo hanna hon är duktig. Det var inte så smart att spara det fattar inte att ingen hade börjat med det. Så vi haffsade ihop nått och läste upp det inföpr klassen då, mitt blev inte så bra kändes inte som att det hängde ihop alls men  men det gick iaf. jag skulle oxå redovisat om nån krisplan eftersom att jag var borta måndagen då  de4 andra fick höra det, men nu måste jag redovisa om det själv ellr med Jonas får se hur det blir.

Efter lunchen hade vi bad, HATA, jag har väl inget emot att bada men att simma och dyka är jag inet fan utav precis. Vi skulle hämta upp nån docka som låg på botten men jag skiter i detaljerna för jag orkar inte. det gick iaf åt h-vete. Nu sitter jag och väntar på att bli hämtad utav pappa, sitter just nu hos mormor (lr a hon är i skellefteå) och vattnar blommorna och tar inte posten och så. Ni kan ju gissa hur kul jag har det^^ inte speciellt nä:P

Ska iaf träna idag, Åh jag är så lycklig. Det känndes inte nästan nått i knäna igår när jag sprang. bara lite när jag "stegrade" men sen gick det bätter (just det, sorry att jag inte svarade på sms:et daniel, ville vara lite snål och skicka det från datorn och omjag inte gör nått på en gång blir jag guldfisk;) en annan justb det (jag ska nog skicka ett mail till peter på bosön och skriva att jag hör av mig när jag vet att mamma ska ner.

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag klarade av att hämta dockan på botten, stolt! ;P

2008-01-30 @ 19:55:15
URL: http://johannaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0