Jippie Kaj Äj

Oj oj oj, jaa, jag vet inte hur jag ska sammanfatta den här dagen som. Förmodligen en utav de bästa jag haft. Började men att vi hade sovmrgon till 12.30 då skolan började, så jag som till typ 8.50. Låg och lyssnade på radion och väntade på att Ohboy skulle vakna till och det gjorde han vid 9 typ. Jag tror att han tyckte det var jätte skönt att sova till 9 islt för 7 då han brukar kliva upp. Så jag klädde på mig och jag stressade verkligen inte, åt frukost men ohboy och efter det gick vi ut et sväng. När jag kom in såg jag att det var -9.9 jag ba: Oj?!

Sen tog jag bussen 11.44, och den kom som den skulle så det var skönt, var såklart ensam på den men det var bara bra. Kom till stan typ 12.30-35, så jag var lite sen till skolan men det hade nog inte hunnit med nått tror jag.  På Med. grdkrs gjorde nog inget speciellt mkt men det var skönt så det blir jobba av nästa vacka. Åt lunch och sen bröt (inte helvetet) nått lös iaf, har aldrig varit så roligt i skolan nån gång! Jag tror att alla blev lite up speedade av allt godis lr ja, jag åt 3klubbor okej, 3.5klubbor.

Men jag orkar inte dra allt men det var jätte skoj iaf. Jag hoppas på fler sånna dagar!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0