Knäckdag

Jag ska bara duscha sen kommerjag tillbaka och skriver lite mer.
Nu har jag duchat klart och håller på att göra knäck. Nu har jag blandat allt (sirap, socker, grädde). Och ska precis ställa in det i micron. Och nu är den inne, nu sk jag bara köra den där inne några omgångar sen hoppas jag att den är klar. tog precis ut den en snabbis för att kolla till den och röra om lite. Hittills såg det bra ut antar jag. Det är ju 3:e gången gilt nu. Första blev de kolbitar och andra blev de kladdiga så då borde de ju bli as bra den här gången då:P Nu var jag tvungen att dela upp knäcken i två kärl för att det inte ska koka över i micron, vilket gör att det i sin tur ta längre tid... Åh, man kan riktig känna lukten utav den snart färdiga knäcken. Jobbigt att vänta på at den ska n stelna sen oxå:S och nu är de klara:D Nästan alla men det fanns några som ville välta....

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0