MVG - VG :(

Jaa, då var det än en gång fredag igen. Idag har det inte hänt mkt, jag gick på extra matten idag, inte för att jag låg efter utan för att jobba lite extra. Men det blev inte så mkt gjort endå tyvärr:( men men...

Till lunch var det nån typ av kyckling, lite konstig men det var u på skolan så vad kan man begära. Efter det hade vi engelska och det gick väl antar jag. Vi hade nått test som tur var inte va betygsgrundande på nått sätt. Det var typ det vi gjode hela lektionen, det var 85 ord vi skulle skriva!! Vi hade oxå typ "så ska det låta" och det gick väl oxå bra natr jag. Inte för att vi vann utan för att jag var bäst. Vi fick tillbaka vårt prov från näringsläran. Jag fick MVG- :D jag är glaad. Men tyvärr blir det bara VG som betyg eftersom att det inte gick super bra i början men det får jag väl ta.

Eter skolan hade vi "Sring, rita, gissa", Det var as kul och jag äde på att gissa däremot var jag sämst på att rita^^.  Sen var det typ kig i klassrummet men det ar jag inte nu;)

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

go daniel :D MVG :D bra !

2008-01-19 @ 10:54:29
URL: http://jssw.blogg.se
Postat av: Danne

Men Daniel. MVG, ha fan bra juh:D

2008-01-20 @ 01:43:45
URL: http://znice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0