Pilates...typ

Nu sitter jag bara och väntar på att man ska gå och lägga sig i stort sätt. Men jag tränade ju såklart iadg och det gick väl bra antar jag. Det var skit lite folk på tränignen idag, vi var 4 pers + Robban, mattias och Roffe. Men det gick väl endå antar jag. Eftersom att vi var så få gick jag och mattias in i gymmet och körde lite. Några övringar jag körde känndes som pilates eller nått sånt. Hade nå "viktremmar" på benen som 5kg sen skulle jag lyfta och hålla på. Jag svär, jag kommer h träningsvärk imorn för det var några muskler som jag hittade som antagligen int används så ofta.

Nu kom mamma hem, hon åkte i måndags kväll till Ö-sund var där, sen idag åkte de till Ö-vik, och nu är hon hemma. Sen ska hon iväg över dan på fredan till Ljusdal. Det hon gör nu är att hon åker på nån "tour de nordea" runt i norrland och ska få igång det där nya kassasystemet som de jobat med ett tag, typ 10 år till och från. Ja, jag fattar typ inget iaf...

Nu är det ungefär 30 min tills jag ska sova. det vore bra om jag låg i sängen 22 iaf men vi får se hur det blir. Borde jobba lite Psykologi men men...

Det är i alla fall jätteskönt att mamma är hemma igen:D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0