Pubis - Sibup

Jaha, hade lite fullt upp igår så jag hann inte skriva. Igår hade vi matte och PS (psykologi) det var kul tycker jag. Det gick faktiskt bra på matten. Men på PS var det lite jobbigt, det var mkt film, om fobier. En var typo 30min lång när en tjej skulle bli av med sin "duv-skräck". Så det var lite drygt, men nnars är PS likte jobbigt eftersom att det är "djupt" typ, man måste tänka så mkt:P

Efter skolan tog jag 2:an med Zanna & Annica. Det var väl skoj antar jag^^ Vi kom tidigt till 15.45 bussen och det var tur för bussen var skit full, eller a den vart iaf. Men vi fick bra plattser som tur va eftersom att Zanna "trängde mig" före andra typ. Sen trodde hon att bussen skulle köra över en tant men det är bara Zanna som tror sånt. Sen pratadeoch skrattade vi. Ha! sen sa Annica nått skit kul, Citat: Jag tänkre bara på pubishår ja?! Slut citat. Visst det var taget ur sitt sammanhang men kul var det^^

Just det, vi började prata om pubis (lr zanna började prata om ddet) för honsa att en kille drog en pubis när jag gick upp i "falsett" när han pratae. Jag poch ankan hade inte hört det förrut så vi ttycketr det lät konstigt/roligt. Då kom vi på att "sibup" var när  man gjorde tvärt om:P

/E

Kommentarer
Postat av: Zanna

haha PUBISHÅR! haha
ni e så snuskiga

2008-01-23 @ 00:37:38
Postat av: Danne

haha fattar inte.. varför just pubishår just där:P haha

2008-01-23 @ 20:10:03
URL: http://znice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0