Shopp-lov

jaha, nu är kl. tio i tolv och det är daxt att gå och lägga sig. Snart är lovet slut, INTE ÄN, man snart. Det var har varit en helt okej jul tycker jag. Så otroligt mkt nya kläder:D bästa av allt. Hela hösten har jag gått och tänkt att jag inte har några t-shirts. Men det behöver jag inte oroa mig för nu längre. på en vecka har jag handlat typ 6st t-shirts, 1 farfars-tröja, 2 tjocktröjor, 1par jenas + lite annat. Så det kommer nog dröja ett atg innan jag handlar mer. Fast man vet ju aldrig, men jag kommer inte göra det bara för att. då ångrar man sig bara i efter hand, spec om det inte var nått bar pris och de köp jag har gjort har bara varit rea:D Nä nu ska jag gå coh läga mig och sova länge! Skit jobbigt att kliva upp så tidigt på ett lov, fast innan träninen så sov jag i soffan kanske 10min. Det var sköönt, sova i soffan en stund om man ä trött kan vara det bästa som finns men bara om man sover kanske 10-15min. Annars blir man tröttare när man vaknat. det är vetenskapligt bevisat så tänk på det om ni ska ta en tupplur.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0