Sjutton år

Jaha, då var man 17 då^^ Som alltid känns det inte spec mkt. Tycker aldrig att dte känns på nått spec sätt. Men självklart är det kul att fylla år:D Och presenterna var bra:) Fick en skid ställ utav mamma och pappa (tack:D behöved verkligen) En påse twist, en film (crash tror jag sen hette) och typ en "mixer" om ni sett på tvins/tvshop så vet ni vad magic bulet är. Och det är precis en så jag fått^^ fast ett annat märke men ser exakt likadan ut. Utav mormor fick jag en tröja och utrav Farmor och farfar fick jag en paradisask och 1000kr:D Tack tack. Nu orkar jag inte skriva nå mer. Men Melissa kommer jag använda mkt, den kommer föja med mig när jag flyttar hemifrån. Idag har jag redan gjot en omelett, den vispade jag på kanske 3sec. Senare idag gjorde jag chokladmousse som blev skit god, med fet;)

/E                                                                       

Kommentarer
Postat av: Danne

Gattis, grattis:D haha.. en magic bullet.. hmm nu fåru göra lite snabbmat till mej:)

2008-01-05 @ 17:37:32
Postat av: westholm

gratulerar daniel. wow hela 17 år gammal. ojojoj 1000 spänn. måste dra nu johanna kmr . ha en bra dag. pussis

2008-01-05 @ 19:11:14
URL: http://jssw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0