Söndagkväll med tv:n

Jaha, då var det söndagkväll, det gillar jag inte spec mkt... Men men det är ba o leva med det. Tränade såklart och det gick väl som vanligt. Fick ett mail av mattias där det stod att Roffe fylle 75år, shit det trodde jag inte. Det hände väl inget sec på träningen tror jag, alex var där *suck* det är lite jobbit att höra när han pratar "ål dä tajm" Men men. Just nu borde jag städa mitt rum och plugga matte, jag tror att jag ska städa lite. Såg nyss på "Singing Bee" shit va kul! tror nästan att jag skulle vilja vara med men vad pinsamt jag skulle väl inte säga att jag har världens bästa sångröst. Men som tur är spelar det ingen roll i det programet men endå:P haha inte för att det kommer hända men jag skulle nog tycka det var kul^^

Jaa, jag täbnkte skriva nått här men det blev inget^^ Jo, idag såg jag en film som var väldigt konstig:S den hette "strangers with candy" det var ju lite rolig men som sagt störd!
 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0