Sybil

Just det, jag glömde skrivar en sak igår. Jag såg en väldigt, väldigt konstig film. Måste vara den konstogaste film jag nånsin sett. Det var bra men väldigt konstig. Den heter "Sybil", är det nån som har sett den? Den handlar om en Person (sybil) som växte upp med en mamma som var sqitso (det stavas nog i nte så men i vet vad jag menar). Och den här Sybil blir misshandlad och våldtagen av sin mamma, men på nått sett växer denna Sybil upp. Men hon blir också sqitso. fast hon har inte 1, 2 lr ens 3 personer i sig utan 16?!?! Inte undra på att hon får minnerluckor när 16 olika personer har varit framme. En bra och rolig film, lite tragisk, nästan lite "pojken som kallades det" över den. men jag tycker att man ska se den om man kan. Just de, den är dessutom basserad på en riktig händelse. Det fanns alltså en person som hade 16 olika personer i sig.

/E

Kommentarer
Postat av: Andreas ^

hahhah.. xD Jag är dålig.

Skolan känns ganska bra endå enligt mig, så det är inte jätte stort problem.

2008-01-04 @ 14:55:33
URL: http://andreaswijk.blogg.se
Postat av: westholm

haha sjuk. varför tittade du på den? :P /jessica

2008-01-04 @ 16:54:24
URL: http://jssw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0