Tolkning av fredagskyckling

jaha, då har man hamnat i soffan igen... Men jag har varit ute idag. Jag och alexandra var upp till Anna, där var även hennes kusin Molly och hennes pojkvän Eric, tror jag iaf. (nu sa mamma att jag ska duka).

Vi skulle tolka, det var as kul. Det är som att åka skidor fast bakom en häst. Det sitter en sele på hästen som man fäster en snöre i, som man senad håller fast i. Det är precis som vattenskidor fast på snö och med häst och inte båt. Så det gäller att hålla balansen, ha böjda knän och rak i ryggen:D(nu ska vi äta)
Ååh, vad gott det var, jag tror detta är min favorit maträtt. Det heter fredags kyckling, det är kyckling med fjärilspasta och inlagdagrilladepaprikor. Ja, det är otroligt gott iaf, tror att jag åt hälften själv.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0