Tour De Ski m. knäck

Jag vete tusan vad man ska hitta på idag... Just nu sitrer jag och tittar på "Tour De Ski" och käkar knäck. Just nu ska Anders södergren sprinta, så heja Anders!

Men äta knäck tänker jag inte göra hela dan, eller varför inte:P Nä men jag tror att jag ska gå ut med Ohboy sen och leka lite i snön. Det tycker han är skit kul, för just nu liggen han bara på en puff och sover typ. Ska städa på rummet oxå. Alla mina kläder ligger på den där bocken. Jag borde inte ha den, jag försöker hänga tillbaka i groben men om jag missar en gång är det kört, då hamnar allt annat oxå där av nån anledning. Men jag har iaf fått in allt som jag har köpt, så de ligger inte i påsar som de lätt gör. Jag längtar till våren satt jag kan använda alla  ina nya t-shirts som jag köpt. Ååh, nu längrat jag efter shorts och flipflop med:D Vad sköönt, eller att gå barfota i varm sand :D Men det blir lite jobbigt om man ska tänka på sommaren nu för vinter har nyss börjat. Men den är bar den med:)

/E

Kommentarer
Postat av: Andreas ^

haha.. va?! ^ V.I.P rean var ju grym! xD

2008-01-04 @ 12:54:06
URL: http://andreaswijk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0