Vipdag imorrn

vad svårt det var att skriva idag... Jag ahr ju varit vaken sen 10 typ. det är ju 12timmar. Vi skulle ju badat idag men det blev inte så. Vi gick på stan. sen efter ett tag bat det av till birsta. Kollade på "min" tröja idag med. Den hade inte kommit up på rean idag heller:( Jag vill ha den en tycker som sagt att den är lote för dyr. Eller så kan de bara komma fram och säga: den här ser ut att passa dig så du får den! Det vore nått de.

Men nu måste jag sova typ. ska upp tidigt imorn. Det är vipp dag på MQ och jag ska minsann vara där i tid och ta allt bra. Ibland är det bra att vara medlem. Kan tyckas vara lite överskattat men ibland lönar det sig. eller ja, det vet vi ju inte än men jag ska nog försöka shoppa lite iaf. Har ju kvar lite pengar sen julaftion. Fast snart för jag mer hoppas jag. Herre gud! jag fyller 17 om 3 ynka dagar. Känn weird (lr hur de stavas). Glöm inte att gratta!:P

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0