Want to feel sick...

Eftersom att det var lite mkt att göra igår hann jag inte skriva nått så jag tar den idag/nu. Jag vet på träning igår så, såklart! Värmde upp som vanligt med löpskolning. sen körde jag några stergingar efter det skulle vi springa lite längre. det var 200,180,150 x2, jag tror att 200 var det längsta jag har sprungit sen i mars/april. det kändes lite konstigt men endå skönt att få röra på sig. Det kändes ganska hufsat att springa jag tog det väldigt (och då menar jag väldigt) lungt. Och när jag inte tänkte på att ta ut mig tänkte jag på tekniken^^ haha, jaja. Men det var ganska tråkigt att springa långt långsamt. För efter varje lopp gick jag bara tillbaka dit vi startade för at vänta medans de andra var tvungen att hämta andan. Nu menar jag inte att jag är skit bra och har värsta kondisen, för det har jag verkligen inte!

Jag hade ganska hög puls men jag var inte spec trött. Det kanske låter lite konstigt men efter att vi sprungit alla lopp var bella och vera ganska körda. Och det är det jag också vill vara, vara den som ligger på marken ocg inte får luft, känner sig spyfärdig och bara vill hem. DET ÄR SÅ JAG VILL KÄNNA, men tyvärr kommer jag nog få vänta ett tag till. Men som sagt det var roligt att springa lite längre.

Robban sa att jag inte ska springa nå mer den här veckan. det håller jag med om, tror att jag körde4 på liute för hårt (trotts allt) för kan kände av lite i ena knät när jag skulle till skolan. Men det blir nog ingen träning för mig iadg för jag har ingen skjuts dit, då tänkte jag ta bussen från skolan lr nått men sen fick jag reda på att jag inte har nån buss hem och då blir det luite svårare.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0