Faan, aldrig mer

Asså, har ni nån gång sett er mamma gråta, Det är fan det värsta som finns. Nu menar jag inte när hon ser på en film eller nått utan när hon är riktigt ledsen. Grejen är att mamma nu "tagit bort" Mary, hon hade fått fång som är en sjukdom när hästen får ont i hovarna och kan knappt gå. Hon fick ju såklart medicin men när hon inte blev bättre när den var slut var mamma tvungen att åka in till bergsåker och ta bort henne, vet inte hur det går till men jag antar att hon fick en spruta oc somnade in eller nått.

Men til själva grejen är att mamma har haft henne sen hon var två år och nu blev hon 19år, hon har liksom haft henne lika länge som hon haft mig. Det är ju inte alls konstigt att hon är ledsen men det är as jobbigt. Som sagt, om ni sett er mamma gråta så vet ni att det är det värsta som finns. Man kan inte göra nånting åt det men det är verkligen nått som svider i själen. Jag har aldrig brytit något ben i kroppen men jag svär på att det här gör 1000ggr ondare.

En mamma ska aldrig vara ledsen, de ska trösta en själv när men är ledsen, varför ska de vara mänskliga för och också gråta. Det borde inte vara möjligt tycker jag. FAAN, jag vill aldrig mer se min mamma gråta igen!!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0