My day

Hallå!

Nu under sommaren skriver jag ju väldigt lite, speciellt nu när jag jobbar. Jag tycker att det är skit trist, att jag skriver så pass lite som jag gör men jag hinner helt enkelt bara inte. Det r just därför jag skriver ju nu, jag tänkte berätta hur en vanlig dag för mi ser ut.

Dagen börjar med att jag blir väckt av pappa kl. 6 sen försöker jag vakna till, vilket inte går så jätte bra, utan slutar med at jag vaknar till när pappa kommer i trappen kl. 6.05-6.10 och jag hoppar upp ur sängen för att pappa ska tro att jag varit vakn hela tiden. När jag kommer ner äter jag frukost till kl. 6.15, efter det åker vi till jobet och är framme på jobbet kl. 6.30-6.40, sen jobbar jag till typ kl. 6.45 då jag går till pappa, där jag sitter en stund innan han åker hem kl.16.10. Det betyder att jag är hemma till ungefär kl.16.30, då har jag knappt en halvtimme på mig att äta, för kl. 17.05-17.15 åker jag till tränngen med bil/moppe. Tränar sedan till kl. 17.30, då är jag hemma kl. 19.45-19.50. När jag kommit hem äter jag lite, duschar och tittar lite på tv, för att sedan gå och lägga mig 21.00-22.00.

Det ger mig inte speciellt mycket annat att göra än att jobba ocgh träna men men... det går och jag får pengar för det. Visst det sliter men jag får härda.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0