Fett hett

Idag, ja idag... Började med att jag klev upp tidigare än jag ville. Rullgardinen i mitt rum sitter typ "utanpå" fönstret och det lyser in på mornarna och det är as störande när det är varmt för då kan man inte liga under täcket för då svettas jag som en valross.

Så jag klev upp och låg i soffan en stund. Sen såg jag att det var typ 20 grader ute och då snackar vi kl9 på morgonen. Så det blev frukostute idag, sen, ja sen, vad gjorde jag då, jag var typ ute till dess att jag skulle på träningen. Man kan säga att jag har grillat i solen hela dan.

Sen var det dags för träning och det var HOT! Sen såg jag några i röd/svarta tröjor som skulle spela match mot sundsvall, fotboll asså. Men då såg ag att det var mupparna Milla, Åke och Annica som skulle spela med sitt Alby. Jag gjorde mitt pass iaf och det var fett jobbigt asså! Jag borde springa lugnare men det går typ inte för det är så kul att på röra på sig och inte bara göra allt det där tråkiga!!

Nu ser jag på film, kod mercury tror jag den hette, "kinda good", ska nog sova snart, annars orkar jag inte med imorn. Fast jag vet inte vad jag ska orka med imorn. Vi ska ha matte men vi är klar så jag anatr att vi bara ska få reda på vad vi fick på provet. Skulle vara skönt at vara hemma, men men, det blir ingen lång dag och jag slipper fixa lunch själv:P

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0