G-stämpel

Japp japp, nu ligger jag i sängen och skriver.

Idag har jag typ inte gjort ett skit. På skolan idag hade vi matte, vi fick tillbaka vårt prov och fick veta vad vi får i slutbetyg. FUCK, ja, jag är lite missnöjd och beskiven men vad kan jag göra åt det liksom. Hon frågade mig om jag var besviken (jag lyssnade typ inte) och jag svarade samma sak, spela roll vad jag tycker lr känner du har ju redan tryckt en FET G-stämpel i pannan på mig med permanent färg. Jag kan ju inte göra något åt det även om jag ville/kunde. Jag säger bara till mig själv DEAL WITH IT!

Slut på det tråkiga, sen följde jag med Maja och sofia på stan för att jag skulle tröst äta glass, och de hade inga pengar. Det blev en flyrru MD. Sen tog jag det jobbiga beslutet att gå hem, ja, gå hem. Ni som vet vart jag bor och avrt imrå kyrka vet att det är ett smärre maraton. Det tog säkert en timme men d stannade jag vid hamsta sjön och pratade lite med min förra fridids... lärare(?)

Jag kom hem och åt och som i solen på studsmattan (?) sen fastnade jag på msn någonting. Det var en serie om Tila, en tjej som är bisexuell och ska välja mellan en massa killar och lesbiska tjejer. Påminner lite om Big Brother, fast det är hon som bestämmer. men idafg gjorde de en sjuk grej asså. Priset var att bada med henne i champange, och tävlingen gick ut på att äta: en tjur penis, testiklar (de som gick till final fick äta: ett hjärta, ett par ögon och en shot med blod). VAFAN är det roliga med det?!?

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0