Jag är lat, typ...

ska bara skriva lite innan jag somnar.

Idag hade vi först medicinsk grundkurs, det gick väl, lit kvar och göra bara... :/ Sen hade vi "idrott", fast vi va på sporthallen och badade, några spelade wolleyboll, men jag ville inte "riska" mitt knä så jagsatt på sidan och grillade lite (solade). Fast det enda som tog var axlarna och "smalarmarna", jag tyckte att det gjorde lite ont när jag batr på väskan från bussen:P Just det, jag slog rekord i att sova på bussen idag, ända från hållplatsen efter citygross till februarivägen^^ Gissa hur skönt det  var på en skala.

Asså, var tusan har jag gått det där med "på en skala" jag säger det i parti och minut... Weird...jag får nog ta och ta patent å det:P

Idag på träningen spreng jag på ryggis, 1+1 varv, vilade typ 3-4 minuter mellan. Men det neda jag kunde tänka på när jag sprang var hur mkt jag hatar att springa långt. Ja, det här är första gången jag erkänner det "offentligt", Att jag är lat! jag gillar inte att springa långt helt enkelt, över 1km och jag börjar vrida och vända på mig. Det var en sak som kaske var lite bar på ett dåligt sätt, lr nått. PÅ andra varvet fick jag såm mjältugg (?) att jag trodde jag skuklle börja grina!! detsom var kanske lite bar med det var att jag helt glömde bort om jag fick ont i knät

/E

Nu ska jag sova och imorn blir det snabbhets test, HA! sen är det sista lektionen i naturkunskap, SE YA PER, NOT!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha lycka till då ;)

2008-06-06 @ 14:11:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0